sobota 8. června 2013

O rok a zážitek víc...


Měla jsem narozeniny. Matouš mi přál ke třicátinám, ale na ty jsem letos jen trénovala. Sladkých 29! 
Ještě pořád můžu dělat věci, které už se s "třicítkou" moc nenosí. :)






O den déle už to bylo trochu těžší. Byli jsme odoučeni. Já byla v nemocnici a oni doma. Nakonec to ale uteklo jako voda (v tomhle čase docela výstižné - povodně 2013). Dlouhý seznam úkolů byl tady splněn, všichni to přežili a já si i docela odpočinula. :)

Na pokoji jsem ležela s Monikou a ta mi doporučila "česnekové knedlíky", které doma dělává a prý se vždy povedou. Nedalo mi to a ještě ten den jsem je po návratu domů musela otestovat. :)


Recept: 

  • 5 rohlíků
  • 5 syrových najemno nastrouhaných brambor
  • 1 vejce
  • česneku podle chuti
  • sůl
  • 10 lžic polohrubé / hrubé mouky

Já doplnila těsto troškou mléka a kypřícím práškem. Spojíme, tvoříme koule a v horké vodě vaříme cca 15-20 min podle velikosti. 


Zdravotní vycházky... 

Je mi přímo doporučeno být hodně venku a dýchat čerstvý vzduch. Tak chodíme co nejvíc a všichni jsme nakonec rádi, i když nás taťka zase tahá do šílených kopců... 

                                    Zdolali a "odlovili" jsme celé Chudenicko. 




   Zasloužená odměna ve Staré škole: domácí, úplně nejvíc nejlepčejší pivo! A věřte mi :)
   http://www.restauracestaraskola.cz/  





   A večer po... I s málem lze být králem, anebo silničářem? :)





1 komentář: