sobota 30. července 2016

Chudenické letní povyražení...  


Včera jsme hráli na Bolfánku s Košík Band, mimochodem, fakt luxusní kapela... Začínali jsme my a odehráli svůj čas s písničkama, který jsme složili a stvořili, některé docela až na místě... 
(Já, Davča, Radek, Honza a Pan PO). Bylo to prima, publikum skvělé, dorazil i Jenda s Andrejkou a Jituška. S tou jsme moooc hezky popovídaly.


Pívo Poustevník, místní výroba, špekáčky na pivě, tanečky a spousta muzikantů. 
Domů jsme jeli s Mišůtem o půlnoci, hlídání zajistila naše nejdražší maminka. 
Na balkóně jsme ještě shrnuli svoje dojmy nad černým pivem napůl a Píšťalka nás s taťkou, nechala, vcelku ochotně, dospávat. :) V 11. hodin přišel na zelňačku Honza s Ali.
Moc mě potěšilo nečekané zazvonění a dole nějaký pán: Dobrý den, mám tady čerstvé, pěkné brambory z domácího políčka 12kč/kg a svazek zrovna utrženýho česněku za 50,- (asi 10 palic). Zajímalo mě víc, tak jsem slezla dolů, tam stál sympatickej farmář z Nových dvorů, plná dodávka brambor a česněku... Tohle vždycky rádi podpoříme!
Fakt prima zelenina. 
Poté jsme se vydali na místo činu a tentokrát už všichni, užívali jsme krásného letního dne, pokecali, pojedli... Popili nealko míchané nápoje. Prošli si okolí, udělali pár bláznivých fotek.  
Mmm, lahoda. Ten svět je vskutku šťavnatej a pestrej.... 

Jó a konečně foto mých nově vyladěných vlasů. 

Užíváme, užívejte, užívejme...  





























Žádné komentáře:

Okomentovat