úterý 27. prosince 2016

Mikuláš a vánoce u nás doma... 

Přišel Mikuláš a spolu s ním i naše každoroční focení, to abych viděla, jak mi rostou, jako houbičky po dešti a já stejným způsobem, ač v duši ne, stárnu. A letos nám přibyl krásný dáreček, který jsme si s Davčou vysnili. A dali. Výroba z čistě přírodních materiálů, moc hezká, odolná a hodná Michalka... :)







 Ne, letos se nikdo nebál, maminka, ani tatínek by nedali... I ldyž občas někdo zlobí, všechno jde napravit... :)
 
    Naše Karkulka. :) 

   
    Kiki pekla... 




                            Daník strojil stůl... 




    A už se čeká jenom na mě... :)











    Od Jarničky, nebeské cukrovíčko... :)





    Mimo jiného, moc mě potěšil. Zná mě. A ocenil... :)


Krásně jsme si to užili. Děkujeme Dočekalovým za odpolední návštěvu a všem a hlavně Ježíškovi za další krásné vzpomínky a dárečky, pohodu a radost z tohoto dne... :) Veselé Vánoce, lidé dobré vůle! 

Žádné komentáře:

Okomentovat