středa 15. března 2017

Předjarní Sušice

Tatínek nám onemocněl, takže jsme na výlet vyrazili sami. Děti mají jarní prázdniny a svítí krásně sluníčko. Nejprve jedeme na Domažlice, následně do Klatov, kde Daník navštěvuje prvně pana doktora Ráčka. 
Na náměstí jsme využili místní Klatovské jídelny a obědváme spolu máslový řízek s kaší, slepičí polévku. Procházíme si trhy, vybíráme si český česnek, navštěvujeme kostel, kde jsem poděkovala za vše, co mám...
A pak na dálku cítím krámek, co mě svou neodolatelnou vůní láká dovniř, doslova táhne za nos... :) 
Pražírna kávy. 
Vybírám tu z Keni, pro Davču. 
Přísahám, že kabelka mi voní ještě dnes... :)



A protože času ještě máme dost, chci jet do Sušice, projít se u Otavy, naposledy, když jsem stála v její blízkosti, byla celá zamrzlá. Je krásně. Procházíme se kolem našich srdečních míst i spolu s Miškou, která nám začíná ťapat. :) 

Procházíme se náměstím, nakupuji maličkosti k našemu výročí. Výběr čajů, na kterých si teď ujíždíme po večerech místo piva, andílka z fluoritu, aby tu moji lásku ochraňoval, magnetu s vyznáním lásky, kytičku do okna, aby dělala radost nám všem, vynikající čokoládu a sušická jablíčka, sladká a červená. Zítra slavíme 10. let od doby, co jsme se po letech s Davčou našli a už se od sebe neodtrhli...





Prostě prima den! 


Žádné komentáře:

Okomentovat