čtvrtek 21. ledna 2016

Jak na Nový, tak po celý... 

U nás se Silvestr slavil doma. Celý den probíhal velmi mile, ve společnosti Radka a Elišky jsme navštívili Aqua centrum a zaplavčili si. Pak se prošli zimní Kdyní a skončili v cukrárně. Moje slabost, které nyní po novém roce musím ale odolat. Vzdát se cukru je pro mě těžší, než jsem očekávala...
Co naplat...

V podvečer, když děti připravovali divadelní představení, my s Davčou připravovali drůbeží paštiku, prvně. Byla fajn. :)
Následující dny jsme trávili víceméně aktivně a venku. Viděli jsme prima ohňostroj v Klatovech a druhý den vzal děti výletit Radek. Byli na Hracholuskách, zkontrolovat chaloupku a na hradě Gutštejn. Tam mám sama krásné vzpomínky z dětství, hlavně na medvědy, kterými nás táta strašil a já ho čekala snad v každém maliníku a křoví. :) Další den jsme šli opékat buřty do lesa. Príma prochajda zimní přírodou. Eliška to odmarodila, ale to vychytáme. :)












Žádné komentáře:

Okomentovat