čtvrtek 9. června 2016

32.narozeniny a to se ještě slaví? 

Letos jsem měla ten nejkrásnější dárek, jaký si máma může přát. Zdravou rodinu a děti, co se mají čile k světu - i když občas zlobí, neměnila bych na nich nic... 

Dostala jsem od nich i krásné dárky. Puntíkaté. Daník mi vysypal z barevného písečku obrázek. Vytištěné tabulky od Kiki mi zase otevřeli oči v tom, že moc hrotím úklid a jsem pak i moc přísná. Svět je přece krásnej a strašně rychle plyne... 
Ještě, že ty děti máme, abychom nám to připomněly, když zase zapomenu... 

Od taťky jsem dostala novej stojan na mikrofón a nádhernou kytku! 
Od Dočekalů luxusní pikantní klobásy a Metaxu a moje narozeniny jsme strávili u nich, opékali jsme si klobásy, děti si spolu hrály, průběžně se hádaly a pak si zase hrály..  Honza přinesl víno.

Další den přijeli naši a naši II, tak jsme seděli pod pergolou a společně si popili a pokecali, bylo to moc fajn. Píšťalička s námi vydržela až do pozdních hodin venku, jooo a Mišut byl fakt skvělej "chůvák". :)  Díky všem, co jste na mě vzpomněli! 

A tak jsem taky tvořila. Mimo srdíček "masážítek" i koupelové soli a dětem mazáníčko. 
Další rok už Kristovky. Fakt to utíká... :) 

 














Žádné komentáře:

Okomentovat