středa 10. ledna 2018

Návštěva z Karviné, aneb babička a dědeček u nás... 💓


Přijeli k nám z velké dálky a já ten den, kdy jsme se po roce viděli a mohli obejmout, byla ve Staňkově na výstavě. Mamka za mě zaskočila a my jsme se šli najíst do naší oblíbené restaurace, každý si objednal, na co měl chuť a Miška to po polévce vzdala a usnula, nehledě na nepohodlné golfky. :) 
Přivezli velkou sposutu nádherných dárečků, v tom je babi nejlepší! Myslí na všechno a na všechny, děkujeme Ti. 💕
A pak jsme se jedno ráno vzbudili a oni přijeli k nám na oběd, všichni. Z dobrého úmyslu jsem udělala polévku a dva druhy zelíčka, plný pekáč uzeného na kmíně a pak jsem se dozvěděla, že zelí už by měli asi potřetí, tak jsem ještě rychle dodělala bramborovou kaši, to byl nápad! :) 
Na odpoledne se sjela i má rodina a přišli sousedé, spokecali jsme společně, grilovali a popili, dali pívo i půlečku.












 Děkujeme, máme vás moce rádi! 

Žádné komentáře:

Okomentovat