pátek 12. dubna 2013

Oranžová...


Oranžová je barva slunka při západu. Oranžová je barvou rozličných květin a taky zvířat, kovů...
Oranžová je moje barva. Je zemitá a veselá. Zahání deprese a utužuje zdravou ctižádostivost. 
Oranžové mám nádobí a dečky, podtácky i deky. Ráda ji doplňuji teplou žlutotou a červenou...
Oranžovou máme na zdi přímo v obývací místnosti...



Oranžová byla i součástí naší svatby před třemi lety...


Oranžovou nosím občas i na vlasech... 







A oranžová jsou někdy i naše jídla. Třeba z dýně. Dnes jsem slečnu dýni, která s námi od podzimu trávila veškerý čas v kuchyni poctila a proměnila ji v báječný pokrm pro svoji rodinu. Za to, že přečkala zimu, která byla letos dlouhá... 

AKTUÁLNĚ: 
Ostrá dýňová polévka s chilli a chorizem. Naprosto luxusní záležitost... 
Recept viz. moje oblíbená kočka Koko: http://www.menudomu.cz/dynova-polevka-s-chorizem-dynovy-quiche/

A dýňový quiche... (Upekla jsem rovnou dva...)
Recept viz výše.

A chuťové vzpomínky na podzim 2012 u nás doma?
Dýňové pyré... 


A skopová kýta na česneku s dýňovým přelivem a karlovarským knedlíkem... 

Oranžová je dobrá, nemyslíte? :)

1 komentář: