úterý 19. března 2013

 Maličké radosti... 


Už dlouho chci péct buřty. Od prvního sluníčka nemůžu tu šílenou touhu po nich odstranit ze svého chuťového programu... A už mě nebaví říkat: "Příští týden už si opečem.." V Merklíně jsme to pojali dle podmínek a i tak byly moje bláznivé chutě uspokojeny. I když... Co kdybychom o víkendu....... :)




Včera byl uklízecí den, u nás tzv. "lítací". Uklidila jsem každý kout, jen balkón si pořád nechávám až bude tepleji. Přece jen je tam co dělat... A po velké námaze přišel velký hlad. Daník si vzal židli, přinesl vajíčka, já dodala kefír, mléko, mouku, cukr a sůl a pekli jsme spolu lívance. Kiki je zdobila merklínskou malinovou marmeládou a sypala je cukrem se skořicí. Radost byla veliká, naši snahu ocenila celá rodina. Taťka uzobával ještě před večeří. A|za chvilku byly všechny fuč! :) 






Dneska mi vyklíčily první bylinky na okně. Majoránky je jak máku. Papriky a rajčátka od paní Kockové se mají čile k světu a feferonková miminka taky. Dnes jsme si dlouho povídaly, co všechno budeme letos trhat a pít, sušit, jíst, nakládat a odšťavňovat. Už jen to sluníčko, přátelé... :)


2 komentáře:

  1. Hmm, buřty bych si opekla taky... teď už by to jen chtělo, aby přestalo mrznout:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. No, snad se už dočkáme, Ajko, podle předpovědi to vypadá, že už se to teplíčko pomalu, ale snad cyklicky jistě, blíží. :)

    OdpovědětVymazat