sobota 9. března 2013

Ze soboty na sobotu...


Daník si poslední dobou rád hraje na kuchaře a pomáhá mi vařit, nebo péct... Nasadí si kuchařskou zástěru a jednu nasadí i mně. Podává mi různé ingredience z lednice a špajzu, míchá co může a občas se snaží i něco oloupat anebo nakrájet. Ale jako každý správný muž celý proces nejraději kontroluje a následně ochutnává... Celej táta! :)




Talířek s BOŘKEM STAVITELEM ho za poslední dobu ze všech odměn potěšil úplně nejvíc. Od té doby, co ho má, dojídá bez vyjímky všechno... :)

... Aslipa si huž jid vlasatů coudrli? 

Mám doma půjčenou krásnou Chodskou kuchařku od jedné hodné místní paní. A tak jsme si doma vyzkoušeli, jak chutnají Kolovečské Čečerky. Jsou to placky z mouky, vajec, smetany a zelí. Po vyndání z trouby se mastí sádlem. Já do něj ještě přidala prolisovaný česnek. A jako příloha? No česnečka je přece jasná volba... :)

Co si uvaříme, to si taky sníme... 





 A když už jsme u toho zelí (a že ho máme dobré - domácí z kadečky), sobotní oběd se tak nějak nabízel sám...

Moravský vrabec (půl krkovičky a půl bůčku), dušené kysané zelí a kynutý knedlík. 



Dobrou chuť z Kolovče! 

Žádné komentáře:

Okomentovat