středa 3. února 2016

Makový a skořicový... 

Tohle těhotenství mě mění. Mění k lepšímu a někdy k nepoznání. 
K nepoznání jsou i moje chutě. Já rád mák? No jo, je to ták. :) 
Jednoho rána u časopisu, který jsem si přála, zahlédla jsem recept na Čápy s mákem, určitě se na ně dostane... 

Recept na Čápy s mákem je v čísle 2. 

A protože menu bylo jasně dané, jasně, že to mrkvové, napadlo mě udělat Estonský kringel. 
Máme ho rádi a zatím jsme zkoušeli jen ten skořicový. Chutná trochu jako trdelník a vlastně tak trochu voní takovou tou sladkou, uvolněnou atmosférou z různých trhů a akcí a vy máte chuť sníst ho ještě teplý. :) No jo, jenže... Já nesmím cukr a sem ho patří vcelku dost. 

A protože těsto už kynulo a já jsem pořád měla na mák pomyšlení, poslala jsem pro něj Kristý. 
A poprvé si vyzkoušela makovou plňku. Je to fajn a jednoduché. :)






Recept zde
Já je do věnce nesmotávám, a sice kvůli praktičnosti, peču oba vedle sebe. 

Dobrou chuť!


Žádné komentáře:

Okomentovat