pátek 12. února 2016

Na vlně domácích vůní...

Pro vlastní potřeby jsem začala tvořit a nebo nakupovat zase pár voňavých věciček... 


Jahůdková zmrzlinka s tvarohem a smetánkou, jak mě ji naučila Renča... Bez cukru!


A další várka mých šumivek do koupele. Tentokrát s jahodovým práškem a levandulovým olejem, měsíčkem a dalšími bylinkami... Včera jsem testovala a fakt relax... :)


A moje mazání, nově v kombinaci s heřmánkem a nebo tymiánem...


Kosmetika, do které se zamiluju pokaždé... Tuhle vyrábí Karlosinka. 
Dneska jsem si přivezla svůj vůbec první tuhý parfém. Je fakt božíííí :) 

Zkusila jsem i něco nového. Voňavého? No, jasně! Mažu se tím od hlavy k patě, hlavně ale břicho. 
Zajímavá variace "másla" na tělo. Taková levnější alternativa masážítka od LUSH. 
Ponio.  

Hezký a voňavý Valentýnský víkend!

Žádné komentáře:

Okomentovat