pondělí 8. února 2016

Únorové povyražení do Sušice... 

Co je u nás nového? Daník má neštovice. Takže jsme pár dní byli doma a mazali jeden pupínek za druhým a víceméně relaxujeme v teple domova všichni. 
Miminko se na ultrazvuku konečně předvedlo a už víme, že to bude holčička. A žádné asi. :) 
Lékařské tabulky jsem bohužel překročila v množství cukru v krvi ( i přes poměrně - pro mě - drastickou dietu) a tak jsem dostala dárek. Inzulin na noc. Fakt prima věc na zvednutí hladiny stresu a tím pádem i cukru, že... No, nic, už to nějak docrcáme. 

Víkend byl už zajímavější, Kiki jede užívat k tátovi a my můžeme konečně vyrazit ven, počasí přeje, sluníčko hřeje... 
Tak vyrážíme v sobotu do Klatov, poté si užíváme návštěvu a večer na zkoušce zrodíme novou píseň na starý text Iluze.  A v neděli do Sušice. Cestou jsme se zastavili na super oběd, jako vždy na tomto místě. Rozhodně doporučujeme navštívit! Motorest u Hrachů


A s plnými bříšky pokračujeme v cestě do míst, kde to máme tak rádi...
Samozřejmě máme i svá tajná místa, plná krásných vzpomínek o kterých víme jen já a moje láska. On ví. :)
Navštívíme okolí Otavy, Santos, zapálíme svíčku páteru Ferdovi, zastavíme se u "Lemura", jak říká Davča, v cukrárně, a protože nás tlačí čas a přesto sluníčko do zad pálí, stavíme se ulovit novou kešku. Tentokrát u kostela svatého Vavřince ve Zdouni.  






Michalka už ťuká na buben. :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat